1200 боржників за електроенергію подали на відключення, – “Черкасиенергозбут”

З початку 2024 року ТОВ "Черкасиенергозбут” провело масштабну кампанію з інформування населення щодо початку відключення боржників. Нагадаємо, із 29 грудня 2023 року постановою Кабміну скасовано мораторій на відключення споживачам електроенергії за борги.

Про це повідомляє "Про Все"

На сьогодні "Черкасиенергозбут” обслуговує понад 625 000 побутових споживачів Черкащини, з яких близько 71000 мають проблеми з розрахунками за спожиту електроенергію і лише 1200 споживачів, які мають значну або довготривалу заборгованість, було подано на відключення.

"Наразі залишається досить велика кількість боржників, які не вжили жодних заходів для врегулювання питання своєї заборгованості. Тому кількість споживачів, які будуть передані на відключення може збільшуватися", - зазначають у пресслужбі "Черкасиенергозбуту".

Водночас у товаристві нагадують, що відключення потягне за собою додаткові витрати на оплату послуг з відключення/підключення, які можуть сягати кількох тисяч гривень.

"Процедура підключення після від’єднання від мережі за несплату є досить тривалою, оскільки споживач спочатку має в повному обсязі оплатити наявну заборгованість, потім звернутися до свого ЦОС за рахунками на оплату послуг з відключення і відновлення електропостачання та оплатити ці рахунки. Відновлення електропостачання здійснюється протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості", - пояснює компанія-постачальник електроенергії.

Аби не залишитись без світла та не мати додаткових витрат, варто якомога швидше погасити заборгованість за спожиту електроенергію. Оскільки платіж, залежно від установи, де його було здійснено, може проходити до 7 робочих днів, то після здійснення оплати слід одразу повідомити про це свій центр обслуговування споживачів та надати підтверджувальні документи.

Якщо ж причиною появи простроченої заборгованості стали скрутні життєві обставини і споживач не може погасити її одноразово, то він має можливість укласти договір про реструктуризацію.

"Для цього Ви маєте звернутися до свого центру обслуговування споживачів із заявою, копіями паспорту, ідентифікаційного коду і обов’язково довідками, що підтверджують неплатоспроможність споживача. Працівники ЦОС визначать суму першого внеску, який потрібно оплатити до моменту укладання Договору, а на залишок боргу будуть визначені строки його погашення та щомісячний розмір платежів", - повідомляють у ТОВ "Черкасиенергозбут".

Коментарі