“Більшість скарг виявляються необгрунтованими”, – обласний ТЦК про роботу кол-центру

Майже місяць минув з початку роботи кол-центру Черкаського обласного ТЦК. Лінію запустили, аби пришвидшити допомогу людям. Щодня оператор отримує по 10-20 дзвінків. Більшість питань вирішується в телефонному режимі, пише Про все.

"Більшість людей телефонують із питаннями загального характеру, - розповідає речниця обласного ТЦК Аліна Кривошея. - Комусь може здаватися, що його неправильно призвали, або пройшли військово-лікарську комісію не так, як хотіли. Більшість скарг, після їх розгляду та проведення службових перевірок виявляються необгрунтованими та безпідставними. Також цікавляться громадяни до 27 років, щодо проходження військової служби за контрактом».

Черкащани можуть обирати, як саме вони хочуть отримати відповідь.

"Буває і 10 дзвінків за день може надійти, буває і 25, - пояснює речниця. - Щодня по-різному. На лінії працює один оператор. Всі звернення реєструються і передаються до відома керівництву. Відповіді можуть надаватись в телефонному режимі. Але, у випадках, якщо інформація потребує додаткового вивчення, тоді готується письмова відповідь. Її можна отримати листом, або, задля економії часу, фотокопією через меседжери.

Наприкінці січня запустили кол-центр обласного ТЦК. Всі питання, які стосуються мобілізації, зниклих безвісти та іншого – можна поставити оператору центру. Раніше необхідну інформацію черкащани часто могли отримати лише за допомогою письмового запиту.