Битва за виборця: хто і як підкорює серця шполян

Позачергові вибори до Верховної Ради України все ближче. Стрімкими темпами змінюються фаворити передвиборчої гонки, кольори і лозунги, незмінним залишається лише одне: кожен кандидат хоче задобрити виборця і добитися його прихильності. Цими вихідними у Шполі пройшли відразу два концерти за підтримки різних кандидатів. Однак різними були не лише артисти, а й підходи до «сюрпризів». Хто і як хотів задобрити шполян – дізнавалася «Шполяночка+».

Першою зірковою гостею була відома співачка Світлана Тарабарова. Яскрава, запальна і енергійна – вона підкорила серця шполян своєю безпосередністю та позитивом. Пісні привезла різні – від щемливих до таких, під які танцювала чи не вся площа. Виступила як годиться – драйвово і з танцями.

Такий подарунок на свято Івана Купала зробила для жителів громади громадська діячка, кандидатка у народні депутати від 196-го округу Ірина Ванникова. На початку концерту вона з’явилася перед публікою, привітала всіх зі святом та представила артистку. Ніяких банерів із зображенням кандидатки, прапорів чи сувенірів не було, як і агітації про себе. Словом, ненав’язливо і скромно. Чого не скажеш про опонентів – виступ відомого співака Арсена Мірзояна, що відбувся наступного дня, штаб Андрія Стріхарського вирішив використати «по-повній».

Попередньо афішами про приїзд співака команда «Зе» обклеїла чи не всю Шполу, не оминувши всі розташовані у вигідних місцях стовпи і зупинки. Певне, «зелені» агітатори чи то не знали, що для цього є спеціально відведені місця і клеїти оголошення можна лише там, чи просто про це «забули». Так чи інакше, оголошення з життєрадісним фото співака подекуди ще й досі прикрашають шполянські вулиці.

Здавалося б, що поганого в тому, щоб подарувати втомленим трудовими буднями людям кілька хороших пісень. Втім, «зелена» команда цим не обмежилась, і концерт, якого так чекали містяни, перетворився на повноцінний агітаційний майданчик, із найрізноманітнішими видами політичної реклами, з якою ЗеКоманда вочевидь перестаралась. Як зауважували люди на святі: «що занадто, то не здраво». Ми ж вирішили поцікавитись скільки обидва кандидати витратили грошей на таку свою агітацію.

Скільки коштують виступи обох артистів – судити не беремося, адже ціна за них часто буває договірною і в публічному доступі її віднайти виявилось важко. Всі інші витрати берем орієнтовно, те що можна було підрахувати «на око».

Концерт Світлани Тарабарової

Вартість

Концерт Арсена Мірзояна

Вартість

Сцена

15 тис. грн

Сцена

50 тис. грн

Брендовані машини (4 штуки)

24 тис.грн

Великий банер на сцені

4,2 тис. грн

Великий банер-юбка

1,8 тис. грн

2 банери-сітки на сцені

2,2 тис. грн

Агітаційний куб

7,2 тис. грн

Кульки брендовані (орієнтовно 3 тис. штук)

10,5 тис. грн

Флаєри-буклети (орієнтовно 3 тис. штук)

7,9 тис. грн

Брендовані футболки (орієнтовно 200 штук)

44 тис. грн

Брендовані кепки (орієнтовно 200 штук)

21 тис.грн

Газета (орієнтовно 5 тис. штук)

8 тис. грн

Усього

15 тис. грн

Усього

180 тис. грн

* Кількість агітматеріалів орієнтовна, вказані актуальні ціни

Масову обклейку міста «зеленими» афішами, машин із стійками-банерами та інші агітаційні «прибамбаси» вираховувати не беремось, адже лише з попередніх цифр очевидно – сума немаленька. Як кажуть наші люди: «краще б дітям на лікування ті гроші віддали, більше толку було б».

Скільки ж часу потрібно трудитись простому українцеві, щоб стільки заробити? Певно, про це в «зеленій» команді думали в останню чергу. Поки одні декларують яйця Фаберже і вкладають вражаючі суми в різні забаганки, у декого навіть немає грошей, щоб сходити в лікарню і пройти обстеження...

P.S. Пригадуючи кампанію Володимира Зеленського, який переміг без застосування масової агітації, дії кандидата від ЗеКоманди видаються, як мінімум, дивними. Що змушує Андрія Стріхарського відходити від стратегії Володимира Зеленського, певно, покаже час. Проте величезне бажання потрапити в депутатське крісло – видно вже зараз.