4 роки тому Шполянське бюро правової допомоги вперше відчинило двері для відвідувачів. Сюди переважно звертаються люди, які не мають коштів на юристів та адвокатів. Їх надає держава і допомагає отримати рівний доступ до захисту усім верствам населення.
До 2016 року на Шполянщині відповідних центрів не існувало. Тож, кваліфіковані спеціалісти починали будувати нову структуру, що мала захистити людей безоплатно. І свою довіру вони таки отримали.
— Пам’ятаю, коли тільки бюро почало працювати. Тут не було нічого, лише один комп’ютер і два працівники: моя керівниця і я (головний спеціаліст). Наразі я займаю посаду заступника начальника. Це була моя перша робота, тому усі етапи були надзвичайно хвилюючими. Співбесіда, стажування минули успішно і я отримала цю посаду. Жодного разу не пошкодувала про свій вибір. Відкриття бюро було хвилюючою і відповідальною подією, адже ми розуміли, що на нас покладена важлива місія. Тоді про нас мало хто знав, та з часом ми змогли завоювати визнання та найголовніше — довіру наших клієнтів, — коментує заступник начальника Шполянського бюро правової допомоги Каріна Асланян.
За цей час до центру зі своїми проблемами прийшло понад 4 тисячі шполян. Серед них були ті, що йшли до суду відстоювати свої інтереси і ті, що обмежилися юридичною консультацією. Головна мета безоплатної правової допомоги – надати кожній людині рівні можливості захистити свої права.
Клієнтів представляють в адміністративних та цивільних процесах. Звернутися по допомогу можуть діти-сироти та позбавлені батьківського піклування, учасники бойових дій та громадяни з низькими доходами. Переважно клієнтами стають люди, у яких проблеми пов’язані з пенсіями, субсидіями та розірванням шлюбу. А в сучасних реаліях такі ситуації неможливо вирішити на свою користь без кваліфікованої допомоги.