1 вересня 2017 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 14.07.2017 №637, яким затверджений Порядок функціонування Електронного кабінету.
Електронний кабінет платника податків забезпечує:
- перегляд в режимі реального часу інформації про платника податків, що збирається, використовується та формується контролюючими органами у зв’язку з обліком платників податків та адмініструванням податків, зборів, митних платежів, здійсненням податкового контролю, в тому числі дані оперативного обліку податків та зборів (у тому числі дані інтегрованих карток платників податків);
- проведення звірки розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з Електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу;
- заповнення, перевірки та подання податкових декларацій, звітності до контролюючого органу;
- реєстрації, коригування податкових накладних / розрахунків в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних;
- перегляду в режимі реального часу інформації про податкові накладні / розрахунки коригування, реєстрація яких в ЄРПН зупинена;
- доступу платників податків до системи електронного адміністрування податку на додану вартість у розрізі поточних значень всіх доданків та від’ємників, передбачених п. 200 прим.1.3 ст. 200 прим.1 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), в режимі перегляду у реальному часі та доступу до даних ЄРПН, включаючи можливість формування, перевірки та підтвердження податкових накладних, складених платником податку чи його контрагентами за вчиненими між ними правочинами, для цілей формування податкового кредиту платником податків, перевірки та визначення дати і часу реєстрації таких накладних та/або розрахунків коригування, а також перегляд інформації про незареєстровані податкові накладні та/або розрахунки коригування до них, подані на реєстрацію платником податків, із зазначенням причини відмови у їх реєстрації;
- інформування платників податків про проведення документальної планової перевірки платника податків із зазначенням дати початку проведення такої перевірки, ходу та результатів його перевірок, передбачених ПКУ, у тому числі отримання наказу про проведення документальної (планової або позапланової, виїзної або невиїзної) та фактичної перевірки, отримання акта або довідки, яким оформлені результати перевірки.
Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування. Проведення технічного обслуговування Електронного кабінету у день, на який припадає граничний строк подання податкових декларацій, та з 8 до 20 години будь-якого іншого календарного дня забороняється. Технічне обслуговування Електронного кабінету проводиться у порядку, що визначається методологом Електронного кабінету (п.42 прим.1.6 ст.42 прим.1 ПКУ).
Вхід до Електронного кабінету платника: https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/public/news.jspx.
Переглянути відео щодо роботи в Електорнному кабінеті можна на каналі «Допомога платнику»: https://www.youtube.com/watch?v=jQNlVO5t1Ko&t=434s.
Завантажити презентацію і тези тут: http://ck.sfs.gov.ua/zahodi-dlya-platnikiv/308195.html.
Шполянське відділення
Смілянської ОДПІ