«Ми всі прагнемо працювати по-новому», – Світлана Чорногал, начальник шполянського відділення «Укрпошти»

9 жовтня працівники поштового зв’язку Шполянщини, як і всієї України, відзначають своє  професійне свято – Всесвітній день пошти. Сьогодні вони не лише займаються прийомом і видачею простої кореспонденції, цінних бандеролей, посилок, доставкою газет, а й здійснюють фінансові послуги. Але, як і раніше, основним вектором роботи залишається робота з людьми, і часто – з найнезахищенішими, саме тому їх часто порівнюють із соціальними працівниками.

Про роботу шполянських поштовиків далі в інтерв’ю з начальником Шполянського відділення «Укрпошти» Світланою Чорногал.

– Останнім часом уявлення про «Укрпошту» як про транспортно-логістичну компанію, яка  лише займається доставкою листів та посилок, давно не відповідає дійсності. Спектр послуг пошти розширюється. Що сьогодні ви можете запропонувати шполянам? 

– Окрім прийомки і видачі кореспонденції, цінних бандеролей, посилок, доставки газет та товарів споживання, ми надаємо послуги зі страхування. Тож у нашому відділенні можна застрахувати авто, життя, а для пенсіонерів це обійдеться удвічі дешевше, ніж в інших установах.

 У нашому та інших  відділеннях шполяни можуть здійснити проплати за комунальні послуги. Наприклад, за світло ми не беремо плати за квитанцію, коли здійснюються платежі до 1000 грн (після 1000 грн – невеликий процент) Діє нова  послуга з доставки посилок за кордон – ЕМС. Уже через 7 днів посилка буде доставлена кур’єром  отримувачеві. 

У планах –  робота  пересувних мобільних відділень  у селах.

– Сьогодні для багатьох самотніх пенсіонерів   листоноші залишаються єдиними  «зв’язковими» зі світом. Тож і їм доводиться ще й виконувати соціальну місію.

–Так, і справді, багато самотніх людей чекають на наших листонош, що вони їм принесуть пенсію, газету, щоб хоча б кількома словами перекинутися, розповісти про новини у місті чи селі. Замовляють якісь необхідні товари. Щомісяця листоноші розносять на своїх дільницях квитанції за світло. Доставляють періодику та товари першої необхідності. Раніше вони працювали 3–4 дні на тиждень, зараз – 5 днів.

– У центральному відділенні  сформовано новий колектив, який прагне працювати по-новому. Якими є ці зміни в роботі та обслуговуванні?

– З лютого цього року, коли мене було  призначено начальником відділення, і справді сформувався новий колектив,  прийшли на роботу нові кадри – оператори, заступник начальника, дві нові листоноші. 

Ми  всі є однією командою і прагнемо якнайкраще обслуговувати наших клієнтів, усіх шполян і сподіваємося, що люди відчувають ці зміни.

Звичайно, епідемія коронавірусу вносить свої корективи в роботу, є багато й невирішених проблем, всі бачать, як потребує ремонту наше приміщення, але сподіваємося, що з часом всі ці проблеми вирішаться, і наші клієнти залишаться з нами. 

Тож прагнемо вносити в роботу нові форми, які б зацікавили шполян. Так, 1 жовтня  проводився День листівки. Шполянам вручались буклети з інформацією про новинки в роботі, консультували їх про нові послуги пошти. І одразу ж ми отримали відгуки – кілька  шполян побажали застрахувати свої авто, ми сподівємося, що задоволені цим. 

– Що б Ви хотіли побажати своїм колегам з нагоди свята?

Я хочу подякувати за роботу і розуміння листоношам Наталії Рудніченко, Лесі Маслюк, Валентині Скотар, Лідії Поліщук, Аллі Шевченко, Галині Білоус, Надії Марченко, операторам Альоні Зубко, Інні Пастащук, Наталії Дідіченко, Антоніні Бесарабовій, працівникам шполянського відділення №2 Анні Кумпан, Валентині Харсун та Аллі Шпарі. Вітаю з нашим професійним святом усіх усіх колег, працівників поштового зв’язку із сільських відділень, ветеранів праці. Сподіваємося, що всі ми докладемо зусиль, аби працювати по-новому, щоб нами був задоволені всі шполяни.