Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування в Україні» №2493-111 від 7 червня 2001 року, до статті 15 Закону України «Про державну службу» №3723-ХІІ від 16 грудня 1993 року та вимог постанови Кабінету Міністрів України №169 від 15 лютого 2002 року «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» Шполянська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника юридично-господарського відділу.
Вимоги до претендента:
- громадянство України;
- вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
- стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або у державній службі на посаді спеціаліста не менше 3 років, стаж роботи спеціалістом за відповідним напрямком професійного спрямування не менше 5 років;
- досконале володіння державною мовою;
- вміння працювати на комп’ютері з відповідними програмними засобами.
Перелік документів: заява про допуск до конкурсу, в якій зазначається, що заявник ознайомлений із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження; заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками; автобіографія; копія паспорта (1, 2, 11); копія ідентифікаційного номера;
копія документів про освіту; декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік; медична довідка про стан здоров’я за формою, затвердженою МОЗ; копія військового квитка (для військовозобов’язаних); дві фотокартки розміром 4x6 см.
До документів можна подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації.
Зазначені документи приймаються Шполянською міською радою впродовж 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: м. Шпола, вул. Лозуватська, 59, кабінет №5.
Конкурс проводиться у формі письмового іспиту.
Телефон для довідок №2-01-39.