Черкаська область за якістю наданих послуг у ЦНАПах отримала високу оцінку та посіла третє місце в Україні. Зокрема, якістю послуг ЦНАПу Черкаської міської ради задоволенні 93% відвідувачів.
Такі результати анонімного опитування відвідувачів ЦНАПів всієї України сервісом «ДІЯ. Центр». Кожен охочий мав можливість, скориставшись QR-кодом, поділитися своїми думками щодо якості надання послуг.
«Ми отримали інформацію про кожен відгук і опрацювали вже його. Окремо вдячні тим, хто висловив свої пропозиції щодо покращення роботи ЦНАПу, – зазначає директор департаменту ЦНАП Черкаської міської ради Олег Ткаченко. – Зокрема, серед відгуків-побажань є такий: «Приміщення не адаптоване для батьків з дітьми». Хочу запросити відвідувачів, авторів цього відгуку, до нас і переконатися у наявності сучасного дитячого куточку, який ми нещодавно оновили».
Нагадаємо, що оцінити якість обслуговування у ЦНАПі може кожен - варто скористатись спеціальними QR-кодами. Існує два види відгуків – загальнодержавний через сервіс «Дія. Центр» та внутрішній. Внутрішній відгук миттєво потрапляє до керівника. Для цього потрібно відсканувати своїм смартфоном QR-коди, які розміщенні біля кожного адміністратора, та заповнити відповідну форму, або за цим посиланням - https://send.cnap.pp.ua/
За інформацією пресслужби ЦНАПу Черкас