25-го серпня у Черкасах відкрили виставку експонатів з підкупу виборців, чорного піару та політичної реклами «Музей виборчого трешу».
Парфуми, канцелярія, агітки, предмети побуту, одяг та продукти — все, чим обдаровували кандидати виборців під час передвиборчих кампаній, впродовж місяця містяни можуть побачити за адресою вулиця Байди Вишневецького 35/1 у Черкасах. Працюватиме виставка у будні з 9:00 до 18:00. Вхід — вільний. Дотримання карантинних норм обов’язкове.
- Ми робимо виставку для того, щоб навчити людей розрізняти підкуп виборців, викликати у них емоцію супротиву до підкупу і щоб показати, якою має бути нормальна агітація, — зазначає комунікаційниця руху ЧЕСНО Ірина Вівчар.
- Важливо нагадати виборцям, що концерти, продуктові набори, аптечки, окуляри, насіння, все, що їм роздається напередодні виборів — це є прямий чи непрямий підкуп, — додає продюсерка Черкаської філії Суспільного Олена Баніна.
За словами координатора спостереження ГО ОПОРА за виборами у Черкаській області Захара Колісніченка, цьогоріч штрафуватимуть не лише тих, хто намагатиметься підкупити, а й тих, хто згодиться на підкуп.
Виставки,організовані Рухом ЧЕСНО, вже працюють в Одесі, Харкові, Сумах, Житомирі. Незабаром експозиції відкриються у Кропивницькому, Херсоні та Чернівцях.
Нагадаємо, уперше «Музей виборчого трешу» презентували в Києві влітку 2019 року, цього року UA: СУСПІЛЬНЕ МОВЛЕННЯ підтримує проєкт на правах інформаційного партнера.
Більше про відкриття виставки читайте на сайті новин Суспільного та дивіться в ефірі UA:ЧЕРКАСИ, також матеріали про музей будуть доступні на фейсбук-сторінці Суспільного Черкас.
Джерело: UA: ЧЕРКАСИ