На виконання положень Закону України «Про ринок електричної енергії» з 1 січня 2019 року послуги з розподілу (передачі) та постачання електроенергії споживачам в Україні (в тому числі в Черкаській області) надаватимуть дві різні компанії. Оператор системи розподілу – ПАТ «Черкасиобленерго» і електропостачальник універсальної послуги – ТОВ «Черкасиенергозбут».
Кожна компанія буде зосереджена на своїх завданнях, а тому передбачається надання послуг споживачам якісніше й оперативніше.
Як продовжити споживати електроенергію з 1 січня 2019 року?
Для того, аби комфортного та безперервно продовжувати користуватися електроенергією, необхідно тільки приєднатися до договору про надання послуг із розподілу електроенергії – ПАТ «Черкасиобленерго», а також окремо – до договору про постачання електроенергії постачальником універсальних послуг – ТОВ «Черкасиенергозбут».
УВАГА! Споживачам не потрібно спеціально відвідувати Центри обслуговування споживачів (РЕМи) або телефонувати до кол-центру для приєднання до цих договорів. Держава передбачила спрощену процедуру приєднання: усе, що необхідно зробити, – це продовжити користуватися послугами та своєчасно оплачувати рахунки. Для більшої впевненості пропонуємо підписати заяви-приєднання та повернути їх.
- Якщо споживач не подасть письмового повідомлення про заперечення в укладенні (приєднані до) публічного договору, сплатить рахунок та/або продовжить споживати електроенергію – це вважатиметься його згодою з умовами публічного договору й автоматично приєднає його до послуг двох компаній – постачальника електроенергії універсальної послуги та розподільчої компанії.
Зміни в рахунках та передача показів
- У побутових та малих непобутових споживачів і надалі залишається один рахунок за електроенергію, у якому з’являться два окремі рядки: вартість послуг із розподілу та вартість електроенергії.
- Тариф для побутових та малих непобутових споживачів і далі регулюється державою. Перший оновлений рахунок побутові споживачі отримають у лютому 2019року за електроенергію, спожиту в січні.
Зверніть увагу, всі розрахунки проводяться через постачальника універсальної послуги ТОВ «Черкасиенергозбут».
- Оплата ж за електроенергію, спожиту включно по грудень 2018 року, здійснюється винятково на рахунок ПАТ «Черкасиобленерго».
- Споживач, що є побутовим, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показники лічильника електричної енергії та надавати їх Оператору системи розподілу в один із таких способів:
- • через особистий кабінет побутового споживача на сайті ПАТ «Черкасиобленерго»
- • скориставшись мобільним додатком Viber через паблікчат ПАТ «Черкасиобленерго»
- • за формою «Передати покази лічильника» на сайті ПАТ «Черкасиобленерго»
за телефонами кол-центру ПАТ «Черкасиобленерго»: (0472) 33-87-87, (050) 434-87-87, (093) 170-40-57, (067) 690-48-48
за телефонами Шполянського РЕМ: (04741) 5-24-60, (04741) 2-20-46