Якісна продукція та сервіс вищої якості: на Шполянщині запрацювало поліграфічне підприємство

За кордоном  в останні десятиліття реклама грає першорядну і в значній мірі нову роль, а елементи інфраструктури давно стали носіями рекламної продукції. Нові технології  щодо зовнішньої реклами впроваджуються й у нашій країні. Сьогодні важко проїхати вулицями наших міст та й навіть сіл, щоб не побачити білбордів обабіч доріг, банерів на стінах будинків, плакатів на фасадах магазинів. З’являється вона в Україні, і, зокрема, на Шполянщині та  в інших населених пунктах нашого регіону. 

У період карантину, коли більшість підприємств країни призупиняли свої виробництва, у с. Терешки на Шполянщині відкрилось нове підприємство, яке спеціалізується на виготовленні рекламної продукції.  «Шполяночка+» вирішила завітати туди, щоб ближче познайомитися з тим, як працюють і що  виготовляють терешківські рекламники. 

Керівник новоствореного поліграфічного підприємства «Реклама-Шпола» Олег Махиня. Він має майже двадцятирічний досвід роботи  на великому поліграфічному рекламному підприємстві Одеси, де виконувалися замовлення для всієї України. Тож 9 місяців тому вирішив застосувати свій досвід на теренах Шполянщини, відкривши аналогічний бізнес у с. Терешки, звідки сам родом. 

На площах підприємства зроблено сучасний ремонт, завезено дороговартісне імпортне поліграфічне обладнання і виготовляється рекламна продукція для багатьох шполянських бізнесових структур та інших регіонів.

Як каже пан Олег, виготовити тут можуть будь-яку продукцію і в найкоротший термін задовольнити будь-які смаки. 

– Економічний ефект від яскравої реклами, що привертає увагу, у багато разів перевищує витрати на її виробництво, – зазначає Олег Махиня. – І сьогодні бізнес за допомогою такої реклами  все активніше починає просувати свою продукцію чи послуги. За цим, без перебільшення,  майбутнє.

Одним із напрямком поліграфії, яка розвивається надто швидко, є друк зовнішньої реклами. Обладнання «Реклама Шпола» дозволяє виготовляти POS-матеріали, що сприяють просуванню бренду, служать для додаткового привернення уваги і ефективного просування товарів. До речі, після реклами в інтернеті, на телебаченні та в ЗМІ, зовнішня  реклама  займає 4 місце.

На новоствореному підприємстві, крім зовнішньої реклами, за допомогою інтер’єрного друку виготовляють 3D- шпалери, картини на полотні, модульні картини. Також флаєри, вивіски для вітрин, куточки покупця, наклейки, постери, захисні плівки на віконне скло з рекламою, візитівки, адресні таблички, здійснюють гравірування на заготовках, а ще – виготовляють рекламні банери зі світлодіодними рухомими рядками.  

– Трапляється, замовник розпочав свою справу, але не знає, як саме оформити свій магазин чи інший об’єкт. Тоді ми виїжджаємо на місце, робимо фото і пропонуємо кілька варіантів нового сучасного дизайну, – додає менеджер Ірина  Александрова.

Має підприємство й своїх постійних замовників, які вже переконалися у дієвості гарної реклами. А  виконувати всі побажання клієнтів тут прагнуть у найкоротші терміни, компанія ж ставить на меті давати замовникам не лише якісну продукцію, але й сервіс вищої якості.