Дистанційне навчання знизило якість освіти, – опитування

Переважна більшість українських громадян вважають, що запровадження дистанційних інструментів і методів навчання у 2020-2021 роках знизило якість середньої освіти. Про це йдеться у результатах онлайн опитування українців, що проведено Українським інститутом майбутнього разом з «Нью Імідж Маркетинг Груп».

Зокрема, 72% респондентів зазначили, що запровадження дистанційних інструментів і методів навчання частково або відчутно знизило якість шкільної освіти.

Протилежної думки додержуються лише 9% опитаних громадян. Стільки ж вважають, що протягом цього часу нічого не змінилося.

Окрім того більшість громадян висловили переконання, що хороший підручник вирішує все. Саме так вважає 71% респондентів.

«Тобто хороша освіта для більшості дорослих українців зводиться до того, чи добре написаний підручник. Коли ж мова заходить про нові підходи у викладанні чи зміни в системі викладання через новітні технології, то тут ми маємо більш ніж сумну картину. Лише 33% вважають, що потрібне сучасне обладнання. І лише 22% респондентів висловилися за інноваційні методи в викладанні», – наголошують автори дослідження.

Також, як свідчать результати опитування, кожен 5-й респондент націлений на навчання тільки закордоном.

«Лише 30% цілком впевнені у тому, що вчитися треба в Україні. І ще третина вважають, що вибираючи між поганим іноземним вишем і хорошим українським, треба обирати хороший український», – йдеться у результатах дослідження Українського інституту майбутнього.

Опитування було проведено з 25 лютого до 04 березня 2021 року. Участь в опитуванні взяли 1 353 особи.

Статистична похибка з ймовірністю 0,95 не перевищує 3,5%.