Інноваційні технології та унікальна продукція: шполянам було чим похвалитись на міжнародній спеціалізованій виставці

На початку червня у Києві відбулась ХХХІ Міжнародна агропромислова виставка «Агро – 2019», участь у якій взяли майже 1300 компаній із 15 країн світу. Гідно представили Україну і агровиробники та підприємства харчової промисловості. Від Шполянщини ділились досвідом та інноваційними технологіями такі сільгоспвиробники як група компаній «ЛНЗ» та ТОВ «Маяк-Агро».

Зокрема «ЛНЗ» презентувала на виставці унікальні гібриди кукурудзи UNIVERSEED, яким фахівці дали високу оцінку.

— Серед переваг селекції UNIVERSEED — бездоганний баланс між ефективною клітковиною та засвоюваною масою, якісний крохмаль, що краще розщеплюється в рубці, й унікальні агрономічні властивості. Їх дуже цінують у молочній промисловості, особливо за високу загальну врожайність і тривалі періоди жнив. У цих гібридів міцне стебло, яке простоїть до кінця сезону, початок розташовується відносно високо, що полегшує збирання врожаю, — уточнює керівник відділу агротехнологій ГК «ЛНЗ» Василь Кифорук.

Крім досягнень у селекційному відборі група компаній представила технології захисту DEFENDA, які акумулювала у собі усі найефективніші сиcтеми ґрунтових гербіцидів. Ці технології мають забезпечити українського виробника якісними та доступними ЗЗР з повним пакетом консультаційного супроводу.

— Ми допомагаємо аграріям наперед скласти готову технологію, яку протягом вегетаційного періоду трохи підкориговуємо залежно від конкретних обставин. Даємо рекомендації, — розповідає Василь Кифорук. — Наше завдання — допомогти запустити систему в господарстві й бути поряд, коли потрібна порада. Група пропонує також свої дистрибуційні пакети, повноцінно представлені усіма типами добрив.

Відвідувачів виставки було також ознайомлено із брендом LNZ Energo — постачанням газу та електроенергії для аграріїв, а також анонсовано запуск онлайн-платформи LNZ Web.

— Розробку онлайн-платформи LNZ Web ми розпочали восени минулого року, — розповідає директор відділу маркетингу LNZ Group Юлія Каменєва. — На виставці показуємо усім охочим бета-версію. Проте до нового сезону — наприкінці літа — онлайн-платформа запрацює у повноцінному режимі. На новій сучасній платформі буде представлений весь портфель продуктів LNZ Group та дистрибуція.

Юлія Каменєва уточняє, що онлайн-платформа має на меті забезпечити зручності для продажів продукції невеликим господарствам площею від 10 до 700 га. Щодо логістики, то компанія співпрацює з партнером «Нова Пошта», може запропонувати великогабаритну доставку власними силами чи запропонувати клієнту вивантажити замовлення безпосередньо зі складу.

Кожен користувач може відкрити для себе особистий кабінет на новому ресурсі. І не тільки простежувати свої закупки, вантажі, але й користуватися опцією спеціалізованого прогнозу погоди. Прогноз чітко зорієнтований саме на аграріїв, містить поради щодо внесення гербіцидів, оптимальних термінів посіву тощо.

Cвої досягнення на «Агро-2019» у сфері тваринництва представив і племінний завод ТОВ «Маяк-Агро» групи компаній «ЛНЗ».

— На цю виставку ми привезли телиць парувального віку української червоно-рябої молочної породи. Участь у таких виставках розширює географію контактів з діловими партнерами. Напрацьовуються зв’язки з покупцями, зацікавленими в наших тваринах, — каже головний зоотехнік «Маяк-Агро» Андрій Кунець. – Ось і на цій виставці нашими коровами зацікавились господарства з Чернігівської, Миколаївської, Херсонської областей. Звернули увагу на телиць і господарства Азербайджану, Узбекистану. Я вважаю, що цьогоріч ми досягли мети, яку ставили перед собою на виставці.

Також відвідувачі виставки мали можливість ознайомитись зі зразками сільськогосподарської техніки та устаткування, високопродуктивними породами свійських тварин, сучасними агротехнологіями для всіх галузей агробізнесу.

ОЛЕКСАНДР РИБАЛКА