Поділюся неприємністю, яка надовго зіпсувала мені і моїй родині настрій. 1 грудня о 20-ій год. у хаті запищав безперебійник. Я вимкнув комп’ютер, але відразу почали «горіти» лампочки. Вирішив виміряти тестером стан напруги і з’ясувалося, що в розетці — 293 вольти замість 220! Потім потухла мікрохвильова піч, я швидко все почав вимикати, але ТВ-тюнера не встиг вимкнути, він теж вийшов з ладу. Наступного дня я поїхав в РЕМ, зайшов до директора, розповів ситуацію. Він з насмішкою сказав, що мій прилад (тестер) все обманює, коли, мовляв, він проходив перевірку? Я не розумію: виходить, все, що ми купуємо на базарі чи в магазині, не пройшло перевірки. То навіщо тоді всі прилади дозволяють продавати? Врешті-решт, відремонтували мені тюнера та мікрохвильовку у майстерні — 200 грн. заплатив. А винуватці моїх неприємностей залишилися без покарання.
На моєму місці може опинитися кожен. Як же бути простій людині в такій ситуації? За електроенергію плату вношу вчасно, а спитати немає з кого! Споживач повністю обмежений у своїх правах...
Наступного дня в нас по вулиці не було світла — приїздила бригада ремонтників. Отже, поломка була! Куди ж скаржитися, де шукати справедливості, хто відповість за безвідповідальність і коли вже, нарешті, житимемо в правовій державі, а не в феодальній?
Сергій ПОГОРІЛИЙ. с.Товмач.