LNZ Group в рамках проекту «Пасіка», розпочатого в поточному році, встановила на своїх полях понад чотири тисячі вуликів.
Без застосування пасік, відзначають фахівці компанії, якісна гібридизація соняшнику просто неможлива. «Соняшник може вирости великим, яскравим, але без запилення насіння не буде. Для цього безпосередньо на ділянках гібридизації ставляться вулики. Найбільше вуликів в Шполянському кластері, адже саме тут зосереджено основний масив полів соняшнику. На лівобережжі Черкащини — більше двох сотень вуликів, і ще півтисячі — на Сумщині», — зазначає директор з аграрного виробництва Роман Франчук.
LNZ Group має як власні вулики, так і орендовані у бджолярів. Як пояснюють у компанії, останні від цього залишаються у виграші. Власникам пасік виплачуються кошти, а компанія не претендує на їхній мед.
«Отриманий мед пасічники забирають собі. Працюємо з ними за контрактом вже не один рік. Ми ж забираємо лише той мед, який викачується з пасік компанії», — каже Роман Франчук.
Початок нового проекту «Пасіка» пов'язаний з розширенням посівних площ соняшнику і з підвищенням вимог компаній-партнерів. Раніше розрахунок був від 2 до 4 вуликів на гектар, тепер на таку ж площу виставляється не менше 4. У наступному році LNZ Group планує значно збільшити кількість власних пасік — за попередніми розрахунками, мінімум до 1,5—2 тисяч.
У той же час Роман Франчук додає, що в цьому році медозбір не дуже вдалий. Перші медоноси не принесли хорошого врожаю, і основну роль в цьому зіграли не-сприятливі погодні умови. Саме це і завадило LNZ Group розпочати реалізацію власного меду.
«І це питання залишається перспективним у наступному році», — уточнив директор аграрного виробництва LNZ Grouр.
ДЛЯ ДОВІДКИ: LNZ Group — сучасна диверсифікована агропромислова компанія, яка об'єднує 33 агрофірми в Черкаській і Сумській областях. Орендує 60 тис. га землі і забезпечує роботою 3 тис. працівників в сезон. LNZ Group входить в десятку компаній, що найбільш динамічно розвиваються в секторі насінництва.
Прес-служба LNZ Group.