Освітяни області напрацювали алгоритм організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання в початкових класах. Вчора в управлінні освіти і науки облдержадміністрації відбулося засідання робочої групи з питань розробки пропозицій та рекомендацій щодо зазначеного питання.
До обговорення долучилися методисти обласного інституту післядипломної освіти педпрацівників, вчителі-практики як з міста, так і з сільської місцевості.
Очільниця управління Ольга Чепка наголосила, що педагоги області повинні мати алгоритм дій в залежності від епідемічної ситуації. Запропонувала продумати механізм поступового входження дитини в режим дистанційного навчання. Зокрема на першому тижні навчання виділити день на ознайомлення з механізмом проведення такого освітнього процесу. Водночас для кожної школи, для кожного конкретно взятого учня має бути свій індивідуальний підхід. Основне завдання – охопити навчальним процесом усіх учнів.
Учасники заходу обговорили можливість переходу як до ймовірного дистанційного навчання, так і до змішаної форми, яку називають найбільш вірогідною, що передбачає проведення частини уроків онлайн, частини –у школі.
Наразі педагоги запропонували механізми створення гнучкої системи освіти в початкових класах, враховуючи вікові та індивідуальні особливості дітей, підходи до соціалізації дитини в суспільстві.
Учасники зустрічі прийшли до висновку, що кожній школі необхідно апробувати декілька платформ навчання, а потім обрати найбільш ефективну.
За результатами обговорення вирішили створити алгоритм навчання першого тижня НУШ, розробити відповідні правила та алгоритми. Координатором обрали завідувача відділу початкового навчання КНЗ ЧОІПОПП Добровольську Людмилу Насибівну. Аналогічні групи створять в кожному регіоні області.
За інформацією Управління освіти і науки облдержадміністрації