До редакції «Шполяночка+» звернулася жителька села Топильна Любов Милокоста. Жінка розповіла, що вже п’ятий місяць не працює її домашній стаціонарний телефон, плату за який вона щомісячно вчасно вносить.
— Я неодноразово робила заявки на ліквідацію ушкоджень на лінії, але щоразу мені відповідали: телефонна лінія справна, телефон працює, — каже Любов Панасівна. — Але ж він не працює! Я даремно плачу гроші за нього, а послуг не отримую. Ще й мене переконують у тому, що все гаразд. Неначе знущаються. Думала, що може в райдержадміністрації мені допоможуть, але там мені пояснили, що впливу на підприємство «Укртелеком» не мають. То що ж мені робити? Хто допоможе?
Звернення Любові Милокости ми направили голові Шполянської районної ради Олександру Кузубу, який відразу ж адресував запит до місцевого цеху «Укртелекому».
— Працівники організації запевнили, що віднайдуть причину несправності і налагодять телефонну лінію пані Милокости, — сказав Олександр Миколайович.
Отже, чекаємо найближчим часом на дзвінок від Любові Панасівни зі свого домашнього телефону.