Різкі перепади температур, снігові заметілі та вода не найкращим чином відіграли роль у стані доріг Шполи. Я не беру до уваги ті дороги, які у минулих роках інтенсивно ремонтувалися, а подекуди й взагалі наново стелили асфальтове покриття. Сплюнемо три рази, але вони перебувають в гарному стані. Що не скажеш про інші.
Найбільше турбують дороги, які не ремонтувались до цього і, невідомо, чи є вони в перспективах ремонту надалі. Чого лише варті «ворота у Шполу», так би мовити її парадного в’їзду, відомого всім перехрестя «Красавчик».
Те, що на ньому відбувається зараз важко назвати дорогою. Це радше напрямок, що побитий місячними кратерами, через які автомобілі не скільки їдуть, скільки переповзають. Не витримують нерви!
Хто є відповідальним за стан цього перехрестя, і коли відповідні служби проведуть там хоча б елементарні ремонтні роботи? Адже це — сором, безпосередньо на в’їзді у Шполу зустрічати такою безгосподарністю як жителів Шполи, так і її гостей. Про яку інвестиційну, туристичну, соціальну привабливість міста можна говорити якщо ні районне, ні міське керівництво не може тривалий час вирішити питання ремонту цього перехрестя?!
Віктор НЕБИЙЛОЗА, житель Шполи
Відповідає міський голова Шполянської ОТГ Сергій Кравченко:
— Так, стан окремих доріг у місті Шпола залишає бажати кращого. І хоча за останні роки зроблено немало, проблем залишається ще багато. Що ж до конкретно згаданого перехрестя, то ситуація з ним ідентична ситуації з вулицями Мар’янівською, Лебединською та Терешківською. Проблема в тому, що ці дороги мають державне значення і до 2017 року просто не було правового механізму виділення коштів з міського бюджету на їх ремонт — таке вже в нас законодавство. Тепер, після створення ОТГ, ми можемо розглядати питання про їх обслуговування, оскільки вони хоч і продовжують бути державними, але проходять через територію міста. Більше того, питання про ремонт цих напрямків буде вирішено вже до кінця цього року.