Правоохоронці розповіли, де найчастіше в Шполі неправильно паркуються водії та як їх карають

У Шполі, як і в багатьох інших містах України, проблема паркування автівок стає все більш актуальною. Значна кількість машин створює дефіцит парковочних місць, особливо в середмісті, жвавих вулицях та біля громадських закладів.

Про основні проблеми з паркуванням автомобілів у Шполі журналістам “Шполяночки” розповів начальник сектору реагування патрульної поліції другого відділення поліцейсьої діяльності Звенигородського районного відділу поліції, капітан Олександр Сергійович Шестерньов.

“Потреба у парковочних зонах для автомобілів відчутно загострилась навіть у нашому невеличкому містечку, — зазначає капітан поліції, — Стає більше машин на дорогах й одночасно зростає чисельність торгових центрів, магазинів, офісів біля яких відведено замало місця для парковок”.

Найбільше порушень працівники поліції фіксують у водіїв, які паркуються біля перехресть проїжджих частин, адже там найчастіше зупиняються автомобілі. Відповідні недотримання правил створюють водії й біля зупинок громадського транспорту.

"У Шполі найгостріша ситуація з парковками виникає поруч перехрестя вулиць Соборна-Волонтерська-Таранця (біля міського парку Слави), — продовжує поліцейський. — Там скупчення магазинів, банків, медичний центр і лабораторія, Мало паркувальних місць, тож водії, на жаль, ставлять автівки на узбіччях та газонах попри встановлений знак “стоянка і зупинка автомобілів заборонена”.

Олександр Шестерньов каже, що працівники поліції жодної доби не відпрацьовують без протоколів або попереджень, складених за порушення правил паркування. Водночас, робота правоохоронців спрямована на превентивні, а не каральні заходи — перевірка документів водія, вимога залишити місце паркування автомобіля, який обмежує доступ до визначеної території пішоходам, іншим учасникам руху, а також проводять роз’яснювальну роботу стосовно місць паркування.

Втім, організація схем дорожнього руху, а саме встановлення знаків, нанесення дорожньої розмітки, створення нових парковок тощо залежить від органів місцевого самоврядування. Місцеві ради обов’язково повинні погоджувати свої проєкти організації дорожнього руху із фахівцями Головного управління Національної поліції в Черкаської області.

Коментарі