СТРАХУВАННЯ — ЦЕ РІЗНОВИД ФІНАНСОВОГО ЗАХИСТУ

Страхування як норма життя стає все більш популярним серед українців. Однак у нинішніх нестабільних умовах кожен із нас хоче співпрацювати, насамперед, з надійною страховою компанією.
Поговорити про те, що таке надійна страхова компанія, ми запросили експерта Сергія Олександровича КОЗАЧКА, директора філії СК «ПРОВІДНА» у Черкасах.
Сергію Олександровичу, як Ви охарактеризуєте нинішню ситуацію на ринку страхування Черкаської області?

— Сьогодні в Україні зареєстровано по­над 400 страхових компаній; багато з них представлені в Черкаській області. Частина операторів працюють на страховому ринку вже досить давно і стабільно, мають великі статутні фонди та значні резерви, регулярно здійснюють виплати з відшкодування. Але є й такі компанії, шанси отримати виплату від яких досить сумнівні. Тому раджу українцям бути уважними та звертатися в організації, які мають гарну репутацію, стаціонарні офіси продажів та обслуговування клієнтів, центри врегулювання збитків.

— Ми знаємо, що СК «ПРОВІДНА» відповідає цим критеріям надійності...
— Так, наразі по всій Україні працю­ють понад 350 офісів компанії, зокрема 25 центрів клієнтського сервісу, які розташовані в кожній області і займаються врегулюван­ням збитків. Надійний страховий захист на­ших клієнтів забезпечують 1500 фахівців і понад 1700 страхових агентів. На страхово­му ринку України ми надовго - назавжди!

Які позиції компанія займає на рин­ку сьогодні?
— У цьому році ми святкуємо 20-річчя роботи СК «ПРОВІДНА» на страховому ринку України. Протягом усіх цих років ми піклуємось про добробут клієнтів, надаючи їм доступні та якісні страхові послуги. Наша компанія займає лідерські позиції в різних рейтингах, але для нас найважливішим є те, що за результатами 9 місяців 2014 року за сумою виплат «ПРОВІДНА» посідає перше місце на ринку ОСЦПВ і входить у п'ятірку лідерів на ринку класичного страхування загалом. Щодня «ПРОВІДНА» виплачує своїм клієнтам понад 1 млн грн. Зокрема, за 12 місяців 2014 року в Черкаській області за страховим подіям виплати отримали 914 клієнтів на суму 5093595 млн грн, а за аналогічний період минулого року — 977 клієнтів на суму 5543250 млн грн.

— Відомо, що «ПРОВІДНА» цікава не лише для клієнтів, але й для інвесторів. Ви можете розповісти про це більш де­тально?
— Так. До речі, інвестиційна приваб-ливість — одна з ознак надійності компанії. Сьогодні «ПРОВІДНА» стоїть на порозі нового розділу своєї історії. 11 серпня була зроблена офіційна заява про придбання 100% акцій СК «ПРОВІДНА» західноєвропейським консорціумом інвесторів. Наразі компанія бере курс на європейську модель управління бізнесом.

19 грудня на зборах акціонерів СК «ПРОВІДНА» було прийняте рішення про збільшення статутного капіталу компанії. Статутний капітал збільшено за рахунок коштів, внесених консорціумом західноєвропейських інвесторів під час викупу акцій додаткової емісії. Збори акціонерів затвердили відповідні зміни в статутних документах компанії. Підсумковий обсяг додаткової емісії і відповідно загальна сума грошових коштів, які наразі інвестували в компанію нові інвестори, безпосередньо відображають позитивну динаміку поточних фінансових показників роботи «ПРОВІДНОЇ» за під-сумками 2014 року. Завершення операції з придбання консорціумом 100% акцій компанії планується здійснити в 2015 році.

Але маю сказати, що «ПРОВІДНА» була, є і буде українською компанією: вона продовжить щодня виплачувати за стра­ховими подіями клієнтам, яких понад 1 мільйон по всій країні, забезпечувати ро­бочими місцями і гідним заробітком понад 3 тис. українських громадян у всіх регіонах і, головне, сплачувати податки в держав­ний бюджет України. Так, тільки за останні 8 років СК «ПРОВІДНА» перерахувала в держбюджет 305 млн грн податків.

— Ви сказали, що компанія бере курс на європейську модель управління. Що це означає?

- Ми вивчаємо передові технології ведення бізнесу, які діють в Європі, та адаптуємо їх до української дійсності. Зо­крема, ми виступаємо за відповідальне страхування. У це поняття ми вкладаємо турботу про своїх клієнтів і людей, які нас оточують. Основний наголос ми робити­мемо на якість виплат та обслуговуван­ня клієнтів та розвиток альтернативних продажів через інтернет з метою економії часу споживачів.

Ми активно розвиваємо і просуваємо добровільні види страхування, а також інвестуємо гроші в навчання персоналу. Ми постійно поповнюємо свій кадровий склад і, запрошуючи на роботу новачків і досвідчених страховиків, пропонуємо їм адаптацію, навчання і підвищення кваліфікації у Школі страхових агентів та На­вчальному центрі. Ми готуємо справжніх страхових агентів, адже наше завдання — привести страхування в кожен дім — і ми маємо все, щоб його виконати.

— Однак далеко не всі споживачі готові витрачати гроші на те, щоб убез­печити себе від проблем, які ще не з’явилися. Навіщо страхуватися?
— Страхування — це різновид фінансового захисту сім’ї чи організації. В Європі культура страхування привита населенню з дитинства — і там не виникає таких питань. На щастя, страхова культура українського споживача в останні роки серйозно зрос­ла. Купуючи страховку, наші клієнти вже усвідомлюють, що раціональніше придба­ти поліс і отримати допомогу, ніж залиши­тися наодинці з неочікуваною бідою.

Раніше вважалося, що страхування — це дорого. Сьогодні цей міф розвіяний. Страхувальники розуміють, що виділити з сімейного бюджету близько 200 гривень, наприклад, на страхування квартири — це означає заощадити десятки тисяч тоді, коли виникне проблема.

Докладніше про страхові продукти та офіси СК «ПРОВІДНА» в Черкаській області можна дізнатися за телефо­ном №(0472)37-83-45, на сайті компанії рrоуісіпа.иа або відвідавши офіс у м. Шпола за адресою: м. Шпола, вул. Крупської, 2 тел. (04741)2-01-99.

Інтерв’ю взяла Світлана ПОНОМАРЕНКО.