“Укрпошта” запроваджує пріоритетне обслуговування для одержувачів посилок

З 9 червня 2025 року всі, хто приходить до відділень виключно за отриманням посилок, зможуть обслуговуватися поза загальною чергою.

Про це повідомляє пресслужба підприємства, пише Соцпортар.

У компанії пояснили, що нововведення поширюється насамперед на відділення, де немає окремого вікна для видачі відправлень. Обмеження стосується кількості посилок - у пріоритетному порядку можна отримати до п'яти відправлень.

Скажіть оператору, що прийшли тільки отримати посилку, і не чекайте довго,

- зазначили в "Укрпошті".

Це нововведення спрямоване на зниження черг і підвищення ефективності обслуговування, особливо в сільських відділеннях, де спостерігається найбільше навантаження. Крім доставки листів і посилок, "Укрпошта" виконує соціальні функції - виплачує пенсії, приймає оплату комунальних послуг і планує отримати банківську ліцензію для надання фінансових послуг у віддалених регіонах.

Проте клієнтів, які бажають відправити посилку, нововведення не торкнеться - для них умови залишаються колишніми.

Поштова конкуренція і проблеми

На ринку поштових послуг України домінують дві компанії: державна "Укрпошта" і приватна "Нова пошта". Остання пропонує швидшу доставку і сучасніший сервіс, проте тарифи в неї вищі. Водночас "Укрпошта" залишається більш доступною, особливо в сільській місцевості, де у неї розгалужена мережа відділень.

Однак у середині кожного місяця відділення "Укрпошти" стикаються з перевантаженням через масову видачу пенсій і приймання комунальних платежів. Це часто призводить до черг і тимчасового блокування поштових операцій. Нове правило про пріоритетну видачу посилок має частково вирішити цю проблему.

Коментарі