За добре ставлення — вдячність людська

4 ВЕРЕСНЯ — ДЕНЬ ПІДПРИЄМЦЯ

Не часто зустрінеш людей, у яких захоплення є їхньою безпосередньою професійною діяльністю. А от у шполянина Віктора Лепенця, який обрав своєю професією ту справу, яка йому була найбільш до душі, вийшло саме так.

Віктор Степанович свого часу здобув спеціальну освіту технолога приготування їжі. Працював у різних закладах громадського харчування. А десять років тому розпочав власну справу, відкривши у місті (колишньому приміщенні швейної фабрики) їдальню, яку облюбували більшість шполян.

І навіть рік тому, коли за певних причин підприємцю довелося змінити адресу свого закладу харчування і перейти працювати у приміщення колишнього кафе автовокзалу, його постійні відвідувачі не зрадили своїм уподобаннням і навіть із центру міста почали приходити туди.

А все тому, що за будь-яких кризових ситуацій в економіці тут основним девізом закладу ставлять якісне обслуговування споживача. А ще — добре ставлення до кожного відвідувача.

— Зазвичай ми пропонуємо своїм відвідувачам на вибір дві перших — гарячих страви, кілька салатів, м’ясні, рибні закуски, обов’язково свіжу солодку випічку, напої тощо — розповідає власник кафе. — Тож за 15—18 гривень можна смачно і, головне, ситно пообідати. Ми маємо своїх постійних і перевірених постачальників м’ясної і рибної продукції, нарікань на якість якої поки що не було. Овочі та фрукти — із власних городів. Дещо купуємо на ринку.

Постійних відвідувачів цього кафе навіть зі зміною нового місця розташування побільшало. До тих, хто харчувався тут постійно, додалися і працівники фірм, що знаходяться в районі автовокзалу, зупиняються поїсти і проїжджі автомобілісти.

— Зал їдальні може вмістити до 100 осіб, — розповідає Віктор Лепенець, — і тому у нас часто замовляють поминальні обіди (до речі, замовлення на такі заходи на 1 особу тут коштує 60 грн. — Авт.), часто відзначають і сімейні урочистості.

Впродовж усіх цих років поряд із Віктором Лепенцем працює його колега — кухар Тетяна Семенова.

Працівники їдальні прагнуть, щоб їхній заклад відповідав потребам відвідувачів, тому за це й отримують їхню вдячність.

Лариса БАЧИНСЬКА

(фото автора).