Компанія МХП відмовилася від бренду свіжої курятини «Наша ряба», який розвивала 20 років, і починає випускати курятину під логотипом «Та сама курочка».
Про це йдеться у дописі голови правління та власника МХП Юрія Косюка у Фейсбук.
«Я вирішив зараз відмовитися від використання логотипу «Наша Ряба» на нашій продукції, – оголосив голова правління МХП. – Зараз компанії за красивою рекламою та упаковкою забувають про головне: споживач купує в першу чергу продукт, його якість та смак».
Він зазначив, що МХП 20 років робить найкращу курятину в Україні. Продукцію агрохолдингу цінують в топових країнах і це не через бренд та обгортку, це результат того, що увесь цей час виробляють висококласну та безпечну продукцію, яку купують по всьому світу.
Нагадаємо, МХП – виробник курятини не лише в Україні, а також на Балканах (Група Perutnina Ptuj) та в ЄС. МХП Компанія володіє та контролює всі етапи виробництва курятини: від вирощування зернових та олійних культур, виробництва комбікормів до виробництва інкубаційних яєць та вирощування бройлерного поголів’я, переробки, збуту, дистрибуції та продажу м’яса птиці.