Шполянська міська рада відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури» від 28.01.2016 №955-VІІІ, оголошує конкурс на вакантну посаду директора Скотарівського сільського будинку культури.
Особа, яка бере участь у конкурсі, упродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу подає такі документи:
- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- автобіографію, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
- копію документа, що посвідчує особу,
- копії документів про вищу освіту за відповідною спеціальністю;
- рекомендаційні листи довільної форми;
- мотиваційний лист довільної форми.
Зазначені документи у встановлений законом строк приймаються або надсилаються на поштову чи електронну адресу Шполянської міської ради: вул. Лозуватська, 59, м. Шпола, Черкаська область, 20603; shpola-rada@ukr.net.
Особа, яка подала документи, відповідає за достовірність поданої інформації.
Документи приймаються упродовж 30 календарних днів з дня публікації оголошення про проведення конкурсу, також в цей період формується конкурсна комісія.
Телефон для довідок: 5-25-56