Система оповіщення про повітряну тривогу у Шполі не залежить від роботи мобільного оператора «Київстар». Про це журналістам "Шполяночки+" повідомив заступник міського голови Віталій Плетінь.
Технічний збій мобільного оператора «Київстар» відбувся з 12 по 15 грудня, коли чимало міст залишилися не лише без звʼязку, але й без повідомлень про тривогу.
"Шпола не залежна від роботи мобільного оператора «Київстар», система оповіщення про повітряну тривогу працювала у звичайному режимі. Єдине, була ще присутня система оповіщення від ДСНС", - відзначив Віталій Плетінь.
Ситуація стала показовою, тому майже кожне місто зараз вирішує, як сповіщати громадян про тривогу в разі відсутності інших операторів, або ж за повної відсутності звʼязку.
"У нас є стаціонарний цілодобовий мобільний телефон, генератори, тому в разі чого, комунікацію з іншими містами зможемо підтримати. - пояснює заступник. - Ми розглядаємо різні варіанти вирішення подібних можливих проблем. Механічно це буде ДСНС, які вже сповіщали неодноразово громадян про тривогу, коли не було світла, звʼязку чи інтернету. Якщо говорити про нашу допомогу, то це будуть комунальні служби та поліція, які виїжджатимуть на машинах та за допомогою гучномовця повідомлятимуть. Але це крайній випадок, якщо звʼязок буде відсутній більше ніж тиждень.