Шполянська міська влада вирішує проблему із рухом великовагових автомобілів по місту

   Фури різноманітної конфігурації та важкопідйомності заполонили чотири автошляхи міста.

Причина масового напливу вантажівок у центрі громади – ремонтні роботи на черкаському мосту через Дніпро. Шполяни обурені, що перевізники ігнорують обмежувальні знаки та об’їзну дорогу, тим самим руйнуючи дорожнє покриття.

    Міський голова Сергій Кравченко зазначає, що  через Шполу машини перевозять будівельні матеріали, які виготовляє асфальтобетонний завод, що знаходиться на території Васильківського гранітного кар’єру.

   — Неодноразово до міської ради надходили скарги від людей на те, що перевантажені фури не лише руйнують асфальтне покриття, а й своїм пожвавленим рухом заважають вночі. Крім того, вібрація, яка йде від руху вантажівки пошкоджує фасади та фундамент житлових будинків — зазначає Сергій Кравченко.

    Виконкомом було прийнято рішення обмежити рух великовагових транспортних засобів вулицями та дорогами комунальної власності міста шляхом встановлення обмежувальних дорожніх знаків «Рух транспортних засобів, маса яких перевищує 24 тонни, заборонено.

  Працівники поліції та муніципальної інспекції Шполянської міської ради відразу ж розпочали щодо цього здійснювати контроль. Скарги громадян підтвердились, і працівниками ДАІ вже зафіксовано певні порушення, а водія притягнуто до адміністративної відповідальності. Незважаючи  на такі попередження, ситуація із рухом фур по місту майже не змінилась. Можливо перевізники не помічають встановлених дорожніх знаків, чи просто їх ігнорують?

  Щоб у цьому розібратись, голова міської ОТГ Сергій Кравченко зібрав оперативну нараду, куди запросили представника компанії «Трансбудмеханізація», яка займається перевезенням будматеріалів до черкаського мосту.

   Круглий стіл відбувся за участі начальника Шполянського відділку поліції, Вадима Кутового, заступника міського голови з житлово-комунальних питань, Віталія Плетіня, спеціаліста-архітектора Миколи Стеценка та депутатів міської ради Михайла Богача та Ігоря Мусюри.

   Розуміючи всю відповідальність завдання, яке виконують наразі перевізники, з боку міської влади було запропоновано три шляхи, якими можна потрапити до Васильківського гранітного кар’єру, не заїжджаючи в місто.

   За словами Миколи Стеценка, спеціаліста І категорії, архітектора, всі напрямки руху проходять поза містом, по об’їзному автошляху обласного значення Золотоноша-Умань.

   —У  цій ситуації ми пропонуємо шляхи, з відрізками ґрунтової або всипаної жорствою дороги. Звичайно, більшість водіїв фур не хочуть прямувати таким маршрутом. Дорога, на якій є асфальт, – комфортніша! Але ж ми працюємо в інтересах людей, і їхній комфорт та безпека важливіші за всі масштабні проекти, які діють в області, — сказав Микола Павлович.

   Сам же міський голова Сергій Кравченко сподівається, що київська перевізна компанія «Трансбудмеханізація» із розумінням поставиться до ситуації, яка склалась у місті і обере один із запропонованих учасниками наради маршрутів. Інакше ситуація може критично змінитись і понесе за собою розголос на рівні всієї держави.

   —При нагоді звертаюсь й до місцевих підприємців, що мають великоваговий транспорт, із проханням: не руйнувати перевантаженими фурами дороги. Адже це перша візитівка нашого міста, яку ми власними зусиллями приводимо до ладу, — наголосив Сергій Кравченко.