
«Укрпошта» презентувала нову серію марок із проєкту «Власна марка», яку присвятили підтримці працівників «Укрзалізниці» після масштабної кібератаки.
Про це повідомили в «Укрпошті», пише ШоТам.
Тираж ексклюзивної серії — 100 аркушів. Їх розіграють між тими, хто залишив слова підтримки залізничникам у формі зворотного зв’язку в застосунку УЗ з моменту відновлення після кібератаки й до появи функції повернення втрачених квитків. Імена переможців повідомлять протягом тижня.
Ескіз для марки створив художник Олександр Нікітюк. На малюнку він зобразив підсклянник, що знайомий багатьом пасажирам потягів. У компанії додали:
«На аркуші видніються “+1440”. Саме на 1440 кілометрів простягається найдовший маршрут країни Запоріжжя – Ужгород. І саме +1440 “обіймашок” буде нараховано тим, хто виграє марки. Бо залізні обійми долають будь-які відстані й будь-які перепони!».
Про кібератаку на «Укрзалізницю»
23 березня 2025 року на офіційних сторінках УЗ почали зʼявлятися перші новини про збій в IT-системі. Вже невдовзі компанія повідомила, що стала жертвою наймасштабнішої за весь час кібератаки ворога, через що постраждали онлайн-сервіси купівлі квитків. Залізничникам вдалося відновити їхню роботу протягом 24-26 березня.
Проїзні документи в цей період можна було придбати в касах вокзалів і в поїзних бригад перед відправленням потягів. Окрім цього, в компанії запровадили спеціальні пропозиції для власників паперових квитків, як-от безплатне відвідування залу очікування та чай у потягах.