ЗНО на Шполянщині: випускники склали атестацію та вступні тести

15 липня для 240 цьогорічних випускників 11-х класів закладів загальної середньої освіти, розташованих на території Шполянського району, завершилася процедура зовнішнього незалежного оцінювання.

 Позаду – повторення та узагальнення вивченого за 11 років,  хвилювання учнів, батьків та педагогів; попереду – кілька днів очікування результатів, які одночасно з трьох предметів за бажанням учнів можуть зараховуватимуться як державна підсумкова атестація зі шкільного курсу, а також як вступний тест для вступу до закладів  вищої освіти  у 2020 році.

–  Згідно з відповідним наказом Українського центру оцінювання якості освіти, завдяки  сформованій довірі до педагогів Шполянщини директора Київського РЦОЯО Світлани Сакаєвої  та проректора з питань ЗНО та моніторингу якості освіти  КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників» Наталії Лісової, в м. Шпола у період з 25 червня по 15 липня працювали три пункти  тестування на базі міської ЗОШ №1,  школи №2-ліцею та школи №3-гімназії, які очолювали директори Валентина Осадча, Олександр Гончар та заступник директора Людмила Любімова. Це створило доступність, додаткові зручності у підвезенні  учасників та неабияк вплинуло на сприятливий психологічний стан випускників, які мали можливість скласти ЗНО із шести предметів, –повідомляють у Шполянській райдержадміністрації.

  До проведення тестування було залучено  понад 150 педагогічних працівників із закладів   освіти, підпорядкованих Шполянській районній раді, Шполянській міській раді ОТГ Черкаської області, завдяки яким забезпечено чітку, злагоджену  роботу та недопущено нестандартних ситуацій.

Підсумовуючи  напружену для освітян  роботу, що тривала три тижні, Шполянська районна державна адміністрація висловлює подяку всім, хто долучився до цієї важливої справи, адже рушійною силою  на шляху до її  успішних результатів стали командна згуртованість, фахова компетентність педагогів, сформована впродовж 12 років, професіоналізм медичних сестер, водіїв шкільних автобусів, відповідальне ставлення до виконання посадових обов’язків усіх працівників шкіл, причетних  до підготовки  пунктів тестування, підтримка батьків.