Педагоги Шполянської громади стали переможцями обласного конкурсу на кращий електронний освітній ресурс

Фото тематичне

За підсумками обласного конкурсу на кращий електронний освітній ресурс-2025, який проводився з 4 березня по 22 квітня на базі Черкаського обласного інституту післядипломної освіти, понад два десятки освітян зі Шполянщини отримали призові місця та сертифікати про підвищення кваліфікації.

Інформують на сторінці відділу освіти Шполянської міської ради ОТГ.

Наказом від 30.04.2025 №66 на підставі рішення журі затверджено список переможців. Перше місце здобули команда з 8 вчителів української мови та літератури: Торба Людмила Вікторівна (Васильківський ліцей), Руденко Оксана Іванівна (Скотарівська гімназія), Мазнюк Тетяна Миколаївна (Шполянський ліцей №3), Діхтяренко Людмила Миколаївна (Лозуватський ліцей), Книгиницька Марія Петрівна (Шполянський ліцей №5), Різник Олена Андріївна (Сигнаївський ліцей), Рева Ольга Миколаївна (Шполянський ліцей №5), Струк Тетяна Миколаївна (Шполянський ліцей №1) - за серію цифрових ресурсів із теми «Нові твори у 8 класі НУШ з української літератури за чинною модельною навчальною програмою з української літератури для 7–9 класів авторів Яценко Т.О., Пахаренко В.І. та ін.». Також перше місце отримали Качаєва Тетяна Віталіївна, вихователь закладу дошкільної освіти №3 «Зірочка», та Прокопенко Лариса Олегівна, вихователь закладу дошкільної освіти №1 «Ялинка», за електронний посібник «Зелений стартап для малят». Перемогу здобула і команда вчителів математики: Курінна Людмила Володимирівна та Сотник Світлана Володимирівна (Шполянський ліцей №5), Тішкова Галина Анатоліївна (Шполянський ліцей №1), Хорт Наталія Станіславівна (Шполянський ліцей №3), Миронова Ірина Михайлівна (Топильнянський ліцей) - за серію цифрових ресурсів із теми «Візерунки Всесвіту: як геометрія творить світ. 8 клас, НУШ». Першим місцем відзначена також Кугот Зоя Михайлівна, учитель початкових класів Шполянського ліцею №1, за серію цифрових ресурсів із теми «Подорожуємо Україною, 3 клас».

Друге місце посіли Різник Світлана Дмитрівна, завідувач бібліотеки Шполянського ліцею №5, за мультимедійний посібник «Інноваційні підходи до популяризації читання серед школярів»; Присяжненко Лідія Олексіївна, вихователь групи подовженого дня Шполянського ліцею №1, за серію цифрових ресурсів із теми «Вебсайт «Щоденні 5». Читаємо залюбки»; Білоус Світлана Василівна, учитель початкових класів Шполянського ліцею №2, за серію цифрових ресурсів із теми «Вивчення алфавіту».

Третє місце здобули колектив працівників закладу дошкільної освіти №1 «Ялинка»: Дериш Людмила Анатоліївна (вихователь-методист), Слюсар Галина Петрівна, Леляк Тетяна Микитівна, Прокопенко Лариса Олегівна, Васильченко Леся Леонідівна (вихователі), Кунець Оксана Сергіївна (практичний психолог), Слабошпицька Наталія Миколаївна (вихователь) - за серію цифрових ресурсів із теми «Знай і люби своє рідне місто»; Вакуленко Таміла Леонідівна, учитель математики Шполянського ліцею №1, за серію цифрових ресурсів із теми «Інтерактивні вправи «Математична мандрівка Черкащиною. 5 клас»; Буз Світлана Олександрівна, учитель хімії Шполянського ліцею №1, за електронний посібник з хімії «Хімічні реакції. 11 клас»; Килимиста Ольга Віталіївна, учитель початкових класів Шполянського ліцею №2, за серію цифрових ресурсів із теми «Практичні вправи з використанням STEM-технологій у першому класі»; Савчук Тетяна Василівна, учитель біології Шполянського ліцею №5, за серію цифрових ресурсів із теми «Середовище існування тварин. 7 клас. НУШ».

Одноосібні автори за створення цифрового контенту для Колекції цифрових ресурсів отримають сертифікати про підвищення кваліфікації: обсягом 12 годин (0,4 кредиту ЄКТС) - Кугот Зоя Михайлівна; обсягом 9 годин (0,3 кредиту ЄКТС) - Різник Світлана Дмитрівна, Присяжненко Лідія Олексіївна, Білоус Світлана Василівна; обсягом 6 годин (0,2 кредиту ЄКТС) - Вакуленко Таміла Леонідівна, Буз Світлана Олександрівна, Килимиста Ольга Віталіївна, Савчук Тетяна Василівна.

Як зазначено в наказі, всі електронні освітні ресурси, представлені на конкурс, виконані на високому методичному та технічному рівні та відповідають сучасним вимогам використання ЕОР в освітньому процесі.

Коментарі